دانلود بازی Agents of Mayhem v1.06 + All DLCs برای PC نسخه فشرده FitGirl

بازی Agents of Mayhem یکی از دیوانه وارترین بازی های سال که در دنیای سری بازی های Saint Row در جریان است ، Agents of Mayhem نام بازی جدید استودیوی بازی سازی Volition می باشد .

داستان این بازی در جایی آغاز می شود که گروه های تروریستی شروع به حمله به شهر سئول می کنند و گروه L.E.G.I.O.N برای مقابله با این افراد به محل اعضام می شوند و شما به عنوان بازیکن جز همین گروه هستید و بایدبا انتخاب افراد و یارهایتان به مقابله با آنها بروید. در واقع مدت کمی و تنها چند روز پس از انتشار بازی Saints Row IV مراحل ساخت بازی رایانه ای Agents of Mayhem شروع شد و این بازی یک بازی در حجم وسیع تر و هیجان انگیزتری نسبت به  Saints Row می باشد. فضای بازی الهام گرفته شده از فیلم هایی مانند G.I. Joe , He-Man و The A-Team می باشد .

هریک از این مامور‌ها قابلیت‌ها و شخصیت منحصر‌به‌فردی دارد و بازی کردن با هریک از آن‌ها، حس و حال متفاوتی به گیمر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Agents of Mayhem، مرتبط بودن آن به بازی‌های Saints Row و Red Faction، ساخته‌های پیشین استودیو والیشن است. برای مثال، داستان بازی در مورد نهادی با نام M.A.Y.H.E.M است که توسط پرسفون بریمستون بنا شده که اگر بازی Saints Row: Get out of Hell را تجربه کرده باشید، با آن آشنایی دارید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و فایل setup.exe را اجرا کنید. در مرحله نصب زبان را انگلیسی انتخاب نموده و اگر از نصب بودن Direct X و dotNet FrameWork اطمینان دارید گزینه نصب آنها را غیر فعال کنید و بازی را نصب نمایید. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود