دانلود بازی ۱.۰.۱ The Dreamland برای آیفون و آیپد

The Dreamland یک بازی پازلی می‌باشد که با بازی کردن آن می‌توانید اعصاب خود را آرام کنید و ریلکس شوید. The Dreamland از استودیو Wang Hao با قیمت $۰٫۹۹ به تازگی در اپ استور منتشر شده است. در این بازی از جلوه های ویژه بسیار زیبایی استفاده شده است پیشنهاد می‌کنم که آن را از دست ندهید.

در این بازی ک مدت هاست بنده هم اوقاتی خوبی را با این آپ سپری میکنم باید شما مواظب شعله های خورشید یا  اشعه ستاره ها باشید . تا با رد کردن مراحل به درجات بالاتر برسید.

وارد شدن در دریای هوشیاری و دنبال کردن فرشتگان بدون چهره برای نجات ماه و ستاره های جدا شده در ۲۶ مرحله ی باشکوه و مجلل.

گیم پلی بازی بسیار ساده می‌باشد. فقط کافی است جلو را نگه دارید و فرشته کوچک را حرکت دهید تا موانع را هل دهد.

عوض کردن ماه و ستاره با کلیک کردن بر روی دکمه ماه و یا ستاره در پاینن وسط صفحه.

شما زمانی که ماه و ستاره را با هم هل می‌دهید برنده خواهید شد.

از موانعی که در صحنه می‌باشد استفاده کنید زیرا به شما کمک خواهد کرد تا مراحل را رد کنید ولی مواظب شعله جادویی باشید زیرا هیچ چیزی از آن در امان نمی‌باشد، البته به جز ستاره های سنگی.

زمانی مرحله شکست خواهد خورد که ماه و ستاره از سکو ها پایین بیاید و در آن زمان تنها کاری که شما می‌توانید بکنید این است که دکمه ریست را در بالا سمت راست صفحه بزنید تا مرحله را دوباره بازی کنید.

تمام مراحل ها باید با چند حرکت محدود انجام شود. به چشم پایین صفحه توجه داشته باشید. زمانی که باز می‌شود، رویا تمام می‌شود.

فرشته های کوچک کمی تنبل می‌باشند و نمی‌توانند مسافت زیادی را طی کنند. در حقیقت آنها فقط ۱۲ قدم می‌توانند راه بروند. پس مواظب تعداد حرکت های خود باشید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم 63.08 مگا بایت

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید. مرحله ی دوم : فایل نصب را با ایتونز روی دیوایس خود نصب کنید. مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود