دانلود بازی فوق العاده Card Crawl برای آیفون و آیپد  
Card Crawl یک بازی در سبک کارتی می‌باشد که شما در آن باید با استراتژی های خوب خود هیولا ها را از بین ببرید. همانطور که می‌دانید بازی های کارتی به تازگی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و روزانه چندین بازی با این سبک در اپ استور منتشر می‌شود، Card Crawl یکی بهترین بازی ها در این سبک می‌باشد و پیشنهاد می‌کنم که آن را از دست ندهید. با ۵۴ آیتم – کارت، هیولا هایی که در قلمرو شما می‌باشد را نابود کنید و به مدیریت آن مکان بپردازید. در هر دست شما می‌توانید از ۵ قابلیت کارت ها استفاده کنید، قابلیت هایی که به شما اسکیل های منحصر به فرد می‌دهد. با جمع کردن طلا شما می‌توانید ۳۵ قابلیت و توانایی کارت های خود را باز کنید با باز کردن این قابلیت ها شما می‌توانید از تاکتیک های جدید استفاده کنید و امتیاز های خود را افزایش دهید. بازی Card Crawl دارای ۴ نوع مد مختلف می‌باشد که هر کدام از هیجان مخصوص خود برخوردار است. همچنین شما می‌توانید بهترین امتیاز خود را در هر مد مشاهده کنید و آنها را با امتیاز های دوستان و امتیاز های جهانی مقایسه کنید. شما در این بازی چندین کارت در دستان خود دارید و باید از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنید تا بتوانید بازی را برنده شوید. هرچه بهتر و تاکتیکی تر بازی کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. پشتیبانی از: آیپد مینی با صفحه رتینا، آیپد با صفحه رتینا، آیپد ایر، آیپاد ۵، آیفون ۴اس، آیفون ۵ و ۵اس، آیفون ۶ و ۶اس پلاس

◆ ویژگی های Card Crawl :

• گیم پلی فوق العاده تکنفره • ۴ نوع مد مختلف (معمولی، ساخت و ساز، روزانه و Streak) • شخصی سازی کردن مکان خود • ۳۵ قابلیت فوق العاده کارت ها برای باز کردن • پشتیبانی از گیم سنتر و تماشای بهترین امتیازات خود • چالش کشیدن دوستان خود در گیم سنتر • دست آورد های مختلف گیم سنتر اگر شما هم از دسته افرادی می‌باشید که از سبک بازی های کارتی خوشتون می‌آید مطمعن باشید که بازی Card Crawl یکی از بهترین تجربه هایتان خواهد بود. این بازی با گیم پلی و گرافیک فوق العاده خود شما را ساعت ها سرگرم می‌کند. شما در این بازی باید سعی کنید تا بهترین امتیاز را کسب کنید و با دوستان خود در گیم سنتر رقابت کنید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم 49.71 مگا بایت

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید. مرحله ی دوم : فایل نصب را با ایتونز روی دیوایس خود نصب کنید. مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود