دانلود WinToUSB Enterprise 5.0.1 – نرم افزار نصب ویندوز از طریق USB

هر کسی که میخواهد ویندوز را بر روی کامپیوتر خود نصب کند قطعا اول سی دی یا دی وی دی آن را میخرد سپس از طریق آن اقدام به نصب ویندوز میکند . اما کاربرانی نیز هستند که ویندوز خودرا از طریق سایت های مختلف دریافت و دانلود میکنند اما در این بین مشکلی وجود دارد برای نصب  ویندوز و آن این است که آن را درون چه چیزی بریزند و نصب کنند . خب اکثرا میروند و دی وی دی خام میخرند ویندوز را روی آن میریزند و سپس اقدام به نصب ویندوز میکنند .

سایت بیت دانلود معرف یک نرم افزار بسیار کاربردی هست که به شما این اجازه را میدهد که ویندوز خودرا از طریق فلش نصب نمایید . نرم افزار WinToUSB Enterprise میتواند ویندروز را از طریق USB نصب کند و یا یک نسخه ویندوز را روی فلش USB یا هارد نگه دارد و ذخیره کند .

این نرم افزار اجازه نصب اکثر ویندوز های موجود از طریق فلش از جمله XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 , Windows 10 و … را میدهد .

ویژگی های WinToUSB Enterprise :

  • نصب ویندوز از طریق فلش
  • پشتیبانی از انواع سیستم عامل های مایکروسافت
  • ذخیره ویندوز روی هارد یا فلش
  • انقال MS-DOS بر روی USB
  • عملیات ساده تنظیمات نرم افزار
  • پشتیبانی از لایه های دیسک GPT
  • و...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود