دانلود سریال شکوه یک زندگی قسمت پایانی

سریال شکوه یک زندگی سریالی است که به تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی پرداخته است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه‌ای از عزیزان‌شان ، سال‌ها به تنهایی بارِ زندگی خود و فرزندان‌شان را به دوش کشیدند و شکوهِ یک زندگی را به نمایش گذاشتند.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که لوکیشن اصلی این سریال در روستای غریب محله بهشهر قرار دارد و بخش هایی نیز در روستای رودبار ساخته شده است که در 18 قسمت 45 دقیقه ای به نمایش گذاشته می شود. شخصیت اصلی این داستان نارگل است که بیتا سحرخیز آن را بازی می کند.

خلاصه داستان

یحیی معلم جوان روستا، به عنوان نیروی داوطلب و مردمی، به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شود؛نارگل همسر جوانش که باردار است به همراه دو کودک خردسالش چشم انتظار بازگشت یحیی است که خبرهای مختلفی به نارگل می‌رسد، از شهادت تا مجروح  شدن و در نهایت خبر مفقودالاثر شدن یحیی.

داستان این سریال به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه کنندگی امیر عباس کنی با بازی بازیگرانی همچون بیتا سحر خیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، کوروش سلیمانی و... در فضای سال های 1346 تا 1362 در طی سه مقطع زمانی اجرا می شود.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود