دانلود دوره آموزشی Lynda Social CRM Fundamentals Social CRM Fundamentals یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که نحوه وارد کردن تجزیه و تحلیل مدیریت روابط مشتری (CRM) به استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود برای افزایش و رشد کسب و کار خود را به شما آموزش می دهد. مگان آدامز در این دوره آموزشی ابتدا نحوه انتخاب صحیح یک پلت فرم مناسب با کسب و کار خود، تخصیص منابع برای پشتیبانی از ابتکار عمل خود و ساخت و نگهداری از استراتژی های برند خود را بررسی می کند. سپس نحوه ایجاد نقش های ارتباطی برای تعامل بیشتر با مشتریان، ایجاد شرکت های بازاریابی هدف و شناسایی و کار با افراد یا ابزارهای تاثیر گذار روی رسانه های اجتماعی را نشان می دهد. بعد از آن چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای نظارت کردن بر مسائل و مشکلات مشتریان، بررسی بازخورد های منفی و همچنین مستند سازی استراتژی های خود، سفارشی کردن یک فریم ورک تحلیلی و اندازه گیری و نظارت بر گزارشات را به شما آموزش می دهد.

مباحث Social CRM Fundamentals :

  1. Choosing the right platform for your business
  2. Allocating resources to support your initiative
  3. Building and maintaining brand strategies
  4. Establishing rules of engagement for customer interactions
  5. Creating targeted marketing campaigns
  6. Identifying and working with social media influencers
  7. Using social media to monitor customer issues
  8. Handling negative feedback
  9. Documenting your strategy
  10. Customizing an analytical framework
  11. Measuring and monitoring results
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 133.68 مگا بایت

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود