دانلود دوره آموزشی Lynda Building a Physics-Based Platformer in GameMaker Studio Using GML Building a Physics-Based Platformer in GameMaker Studio Using GML یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که نحوه ایجاد یک بازی ساده به سبک دونده را با استفاده از موتور فیزیکی Box2D پلت فرم GameMaker Studio به شما آموزش می دهد. Steven Moser در این دوره آموزشی، موضوعاتی از جمله: راه اندازی عناصر اصلی بازی؛ ایجاد وسایل فیزیکی در کد ها؛ ایجاد موانع فیزیکی؛ ایجاد ذراتی که مانند آب رفتار می کنند؛ ایجاد یک مانع شناور؛ ایجاد یک مانع زنجیری نوسانی و یک پل طنابی؛ و... را مورد بررسی قرار می دهد.

مباحث Building a Physics-Based Platformer in GameMaker Studio Using GML :

  1. Setting up basic game components
  2. Creating the player object
  3. Using Finite State Machines
  4. Making the player duck
  5. Creating physics fixtures in code
  6. Creating physics obstacles
  7. Box2D liquid physics
  8. Creating particles that behave like water
  9. Creating a floating blocks obstacle
  10. Creating a swinging chain obstacle and a rope bridge
  11. Adding the finishing touches
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 417.57 مگا بایت

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود