دانلود بازی Total War ATTILA برای PC – نسخه RELOADED

داستان این نسخه از سری بازی های موفق Total War به سال ۳۹۵ میلادی در زمان فرمانروایی آتیلا، رهبر قدرتمند قوم هون در سرزمین مغولستان بر می گردد، کسی که هولناک ترین دشمن امپراطوری روم در قرن پنجم میلادی بوده. شما بازی را به عنوان امپراطوری غربی روم در وضعیتی آغاز می کنید که سرزمین های پهناوری را تحت کنترل خود دارید اما طولی نمی کشد که از همه طرف تهدید می شوید و سلطه شما به سرعت به تلاشی برای بقا تبدیل می شود. این نسخه نیز همانند دیگر عناوین این سری یک عنوان استراتژی نوبتی یا Turn Based است و بازیکن علاوه بر انجام نبردهای مختلف باید اعمال سیاسی، فعالیت های مدنی، پیشرفت های تکنولوژی و … را نیز مدیریت کند و البته بازی در تمام این بخش ها پیشرفته تر شده است. همچنین تخریب پذیری در این نسخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور یک مکانیزم جدید نیز اضافه شده که امکان ویرانی و به آتش کشیدن کامل یک شهر را می دهد.عنوانی چالش برانگیز! در این عنوان، دست بازیکنان برای انتخاب قومیت‌های مختلف باز می‌باشد و در میان آن‌ها، قومیت‌هایی همچون Romans (رومیان) و The Huns (هون ها) نیز دیده می‌شود و هر قومی را که انتخاب می‌نمایید، باید با سایر کشورها به مقابله بپردازید. از سوی دیگر، هر قومیت و کشوری، داستان و نبردهای خاص خود را دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه نمایند. ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی و به قومیت‌های مختلف اضافه شده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به فرار کردن مغول‌ها در جاده‌ها، بدون داشتن یک پایگاه ثابت اشاره کرد. در واقع این موضوع در آن زمان‌ها نیز وجود داشته و ویژگی افراد این قومیت بوده که در نبردها، ناچار به گریز بودند و ممکن بود در هر زمان، نبرد را رها کرده و به سویی حرکت کنند.

در نبردهای مختلف، ممکن است شما فردی را در میان لشکر دشمن مشاهده نمایید که مشغول صحبت کردن و هدایت افرادش به میدان نبرد می‌باشد که در واقع این فرد، مرکز توجه شما در بازی خواهد بود که می‌تواند تجربه‌ی زیادی را برای شما به همراه آورد. البته ویژگی‌های مختلف بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که از میان آنها می‌توان به دست یافتن به تکنولوژی‌های جدید، ارتقاء ساختمان‌های شهر و ساخت نیروهای جدید اشاره داشت. همچنین، ایده‌های زیادی در این بازی به چشم شما خواهد خورد که به عنوان پادشاه، می‌توانید آنها را پیش از انجام نبرد، به کار گیرید. در زمان جنگ، داشتن و دانستن نقشه‌ی نبرد و جنگ نیز می‌تواند تا حدود زیادی به شما و سامان‌دهی افرادتان کمک کند تا در نبردها، بهترین نتیجه را کسب کنید. البته باید توجه داشته باشید که در این بازی، با دردسرهای زیادی نیز روبه‌رو خواهید شد. دردسرهایی همچون غارت شدن اموال، شیوع طاعون، دسیسه‌ها و خیانتکاری در دادگاه‌ها و متحد شدن دیپلمات‌های دولت با همسایگان. در این زمان، تمام توجه شما باید به سیستم و هسته‌ی اصلی بازی و حکومتتان معطوف باشد تا از ایجاد هر مشکلی جلوگیری به عمل آورید. شاید زمان‌هایی نیاز داشته باشید تا قدرت حکومت خود را بیشتر کنید، در این زمان‌ها باید به دنبال پاسخی برای سوالات خود باشید و پس از آن، وارد نبرد با سایر ملت‌ها شوید. به علت همراه شدن حس جنگیدن و نبرد با دشمنان در کنار داشتن مسئولیت به حکومت و ملت خود، احساسی واقعی از نبرد و حکمرانی برای شما به وجود خواهد آمد که می‌تواند Total War: Attila را از هر لحظه‌ای برای شما جذابتر نماید. البته این تمام موضوع نیست و پستی‌ها و بلندی‌هایی که در این مسیر همراه شما خواهد بود، سوالت متعددی را برای شما به وجود خواهد آورد به گونه‌ای که حتی ساعت‌ها پس از انجام بازی، ممکن است از خود بپرسید که کار درست را انجام می‌دهید یا نه… Creative Assembly تمام تلاش خود را داشته تا منوهای مختلف این بازی را ساده‌تر از گذشته کند اما نهایتا و به دلیل ویژگی‌های بسیار زیادی که در این بازی نهفته شده، باز هم بخش‌های زیادی از بازی وجود دارند که حتی ممکن است شما را آزار دهند! همچنان نیز سیستم تاخیر در حرکت‌ها و نوبت‌ها برای نبرد در این بازی دیده می‌شود که شاید لطمه‌ای به بازی وارد نکرده باشد اما کمی آزادهنده است. البته این موضوع بیشتر در ابتدای نبردها و طی دوره‌ی داستانی بازی ممکن است شما را آزار دهد و اگر مدت زیادی مشغول انجام بازی باشید و در این زمان، جنرال‌ها و نیروهای اصلی خود را شناخته و استراتژی جنگ را آموخته باشید، این مورد برای شما می‌تواند یک برگ برنده محسوب شود و به شما در جهت پیروز شدن در نبرد‌ها کمک کند!
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود