دانلود بازی Sniper Elite 4 برای کامپیوتر نسخه فشرده فیت گرل

بازي Sniper Elite 4 يك بازي مهيج تير اندازي است . در Sniper Elite 4 شما با كارل فيربرن شخصيت اصلي نسخه 3 داستان بازي را طي مي كنيد . كمپاني سازنده علاقه ايي به تغيير شخصيت در سري 4 نشان نداده است و فيربرن را گزينه ايي مناسب براي جديدترين اثر خود دانسته است . داستان بازي در زمان جنگ جهاني دوم مي گذرد . شما در ايتاليا به همراه جبهه مقاومت سعي در بيرون راندن حزب فاشيسم از ايتاليا هستيد . گفتني است كه ماموريت هايي كه به شما در اين نسخه مي دهند تاثير زيادي بر پيشرفت متحدين در اروپا دارد .

اين بازي بسيار زيبا با كيفيت 1080 بر روي كنسول هاي نسل هشتمي قابل اجرا است . بازي Sniper Elite 4 در تاريخ 14 فوريه 2017 براي كنسول هاي نسل هشتم و كامپيوتر هاي شخصي منتشر مي شود . شما مي توانيد به زودي اين بازي زيبا را براي كامپيوتر از طريق لينك هاي وبسايت بيت دانلود دريافت كنيد .

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 1.87 گیگا بایت
ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و فایل setup.exe را اجرا کنید. در مرحله نصب زبان را انگلیسی انتخاب نموده و اگر از نصب بودن Direct X و dotNet FrameWork اطمینان دارید گزینه نصب آنها را غیر فعال کنید و بازی را نصب نمایید. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاهها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
رضا
6 سال ها پیش

سلام ممنون از زحماتتون
در هنگام اکسترکت پارت ۲۲ را نیز میخواهد

mohammadmehdi
3 سال ها پیش

سلام ممنون از زحماتتون
بعد از نصب دو فایل Sniper Elite 4 و Sniper Elite 4 DX12 وجود ندارند که اجرا بشه بازی

درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود