دانلود بازی No Man’s Sky برای PC – نسخه فشرده فیت گرل

بازی No Man’s Sky توسط کمپانی Hello Games برای کامپیوترهای شخصی توسعه و طراحی شده است.این بازی یک اثر جهان‌باز است که بازیکن را در کهکشانی بسیار عظیم قرار می‌دهد و هدف‌تان را روی اکتشاف و بقا متمرکز می‌کند. تعداد سیاره‌های قابل کشف در این بازی برابر با رقم نجومی ۱۸ کوینتیلیون است و اگر قصد داشته باشید تمام این سیاره‌ها را به طور کامل کشف و کاوش کنید، به ۵ میلیارد سال زمان نیاز خواهید داشت! به عبارتی دیگر، بازی No Man’s Sky عظیم‌ترین دنیای جهان باز تاریخ گیمینگ را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد.

جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید. ارتقا سلاح هم در دو راه امکان پذیر خواهد بود؛ شما می‌توانید سلاح‌تان را یک اسلحه مرگ‌بار بکنید و با آن به کشتن دیگران بپردازید یا این‌که آن را وسیله‌ای برای اسکن کردن منابع سیاره‌ها کنید. فقط موقع قلع و قمع کردن موجودات دیگر حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید؛ اگر موجودات ساکن در سیارات را بکشید نیروهای امنیتی به دنبالتان می‌افتند، این تعقیب و گریز می‌تواند شدت‌اش بیشتر شود -مانند بازی «جی‌تی‌ای»- و هر بار روبات یا موجودات عظیم‌الجثه‌تر را در برابر خود ببینید. نحوه‌ی برخوردتان با موجودات سیارات هم در آینده بازی‌تان تاثیر خواهد گذاشت پس با دقت عمل کنید.

۰ ۰ رای
امتیاز پست
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup.exe بازی را نصب نمایید. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود