دانلود بازی Impact Winter برای PC نسخه فشرده فیت گرل – بازی ضربه زمستان

بازی Impact Winter توسط کمپانی Mojo Bones برای کامپیوترهای شخصی توسعه و طراحی شده است. در واقع این بازی در مورد شخصیتی به نام جیکوب می باشد که یکی از بازماندگان از اتفاق برخورد شهاب سنگ به زمین می باشد. در پی بروز این اتفاق دمای کره زمین به زیر صفر درجه رسید و به یک باره زمین تبدیل به دنیایی سرد و یخ زده گردید. حال جیکوب در دنیایی قرار دارد که کسی نیست و او تنهای تنها ست و کاملا ناامید شده است.

بازی Impact Winter

حال جیکوب در همین حال و هوا می باشد که کلیسایی را زیر برف پیدا می کند و وقتی وارد آن می شود تعدادی از بازماندگان را در آنجا پیدا می کند. حالا او خوشحال است چون دیگر تنها نیست و به گروه آنها می پیوندد. آنها با کمک هم غذا و مواد خوراکی جمع آوری می کنند و جیکوب وظیفه مراقبت از آنها را برعهده می گیرد. حالا آنها تمام تلاش خود را می کنند تا زنده بمانند.

در همین هیاهو به آنها اعلام می شود که تا 30 روز دیگر گروه های نجات به آنها می رسند اما واقعا آنها می توانند با این شرایط تا یک ماه دیگر دوام بیاورند؟؟

ویژگی های بازی

گیم پلی جذاب و زیبا

برخورداری از گرافیک عالی

داستان ماجراجویی

محیط سوم شخص

و ...

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. در صورتی که میخواهید بازی با کیفیت بالا نصب کنید فایل اختیاری Ultra HD را دانلود کنید و در کنار فایلهای اکسترک شده قرار دهید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup-multi2.exe بازی را نصب نمایید. در هنگام نصب زبان را انگلیسی انتخاب کنید و در صورتی که از نصب بودن پکیج های اضافی اطمینان دارید آنها را انتخاب نکنید چون برای نصب آنها به اینترنت نیازمند می باشد. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود